IJssalon La Dolce beste merk op TikTok

Op woensdagavond 2 juni werden The Best Social Awards uitgereikt. Daarbij werd IJssalon La Dolce uit Borger winnaar in de categorie ‘Beste Merk op Tik Tok’. Naast La Dolce waren de grote merken Bol.com en Autodrop en daarnaast Theorietoppers genomineerd. Wij feliciteren eigenaar Vincent van Looijengoed en alle medewerkers van harte met deze geweldige prijs.

Zo’n anderhalf jaar geleden begon de eigenaar samen met Odin Blei, manager bij La Dolce in Borger, met het maken van de filmpjes. Deze grappige sketches die uiteraard ijs gerelateerd zijn, zijn erg populair op TikTok. Inmiddels volgen ruim 30.000 mensen het account van IJssalon La Dolce en al bijna één miljoen mensen hebben de korte video’s gelikted. Wij vermoeden dat vanaf vandaag het aantal volgers alleen nog maar verder toe zal nemen.

Het is toch fantastisch dat onze ijssalon deze prijs in de wacht heeft gesleept en grote bedrijven die een groot marketingteam hebben achter zich laat! La Dolce had dan ook niet verwacht te winnen en is ontzettend blij met de winst.

The Best Social Media Awards is een prestigieuze wedstrijd en betreft de online activiteiten van organisaties. De wedstrijd bestaat uit een ‘business categorie’ en een ‘audience categorie’. IJssalon La Dolce nam deel aan de eerste categorie. Hierbij bepaalt een professionele jury wie de Award mee naar huis mag nemen en bedrijven kunnen zich zelf aanmelden voor de wedstrijd.

Bekijk hieronder de video waarin La Dolce als winnaar bekend wordt gemaak

Meld je aan!

Ontvang een e-mail wanneer op deze website een nieuw bericht verschijnt. Zo blijf je altijd op de hoogte.